Werken bij Wijsneus

Docent worden bij Stichting Wijsneus?

Docenten van Stichting Wijsneus zijn allemaal creatief, vernieuwend, nieuwsgierig en een kei in hun vak! Docenten die bij ons aan de slag gaan vragen wij om een geldig VOG. Heb jij verrassend nieuw aanbod en wil je Naschoolse lessen verzorgen? Neem dan contact met ons op via info@wijsneus.info.

Ook voor Het Kunstparadijs zijn we op zoek naar enthousiaste docenten die het leuk vinden om een Wijkclub op te richten. Een wijkclub is een cursus van ongeveer 15 lessen (start in de week van 14 maart 2022 t/m de zomer) en is bedoeld voor de bovenbouwkinderen van de omliggende basisscholen. Het uurtarief wat wij bieden is 50 euro per uur en materiaalkosten zijn 1,50 per kind per les. Er kunnen 10 kinderen per wijkclub meedoen. Vooraf de start van de Wijkclub ga je minimaal 2 basisscholen langs voor een korte introductie in de groepen 6 t/m 8 om deelnemers te werven. Per school krijg je 50 euro hiervoor betaald. De introducties zijn in de week van 31 januari 2022. Het Kunstparadijs is een groot lokaal van 40m2 met veel tools en twee grote (verplaatsbare) werktafels. We hebben al verschillende wijkclubs lopen in Het Kunstparadijs: een Techniekclub, een Filmclub en er komt een club Beeldend. Wij zien graag diverse wijkclubs daar plaatsvinden en in de cursus zien we graag een duidelijke lesopbouw terug. Heb jij een goed idee en ervaring met lesgeven? Neem dan contact met ons op via info@wijsneus.info. Het Kunstparadijs is een lokaal in de Muziekschool Amsterdam Noord (Alkmaarstraat 10).

Vrijwilliger worden bij Stichting Wijsneus?

Vind je het leuk om een handje mee te helpen met bijvoorbeeld kookles, knutsellessen of in de schooltuin tijdens de natuurlessen? Neem dan contact met ons op via info@wijsneus.info. We zijn altijd op zoek naar enthousiaste Vrijwilligers!