Stichting Wijsneus wil dat alle kinderen de kans krijgen om hun talenten te ontdekken. Daarom bieden wij tijdens schoolvakanties, na schooltijd op de school zelf of in een wijkclub allerlei soorten kinderactiviteiten. Zie hieronder alle mogelijkheden en meld je aan via sterrenmakers.nl.

Het aanmelden voor vakantieactiviteiten kan 2 weken voor elke schoolvakantie. Het aanmelden voor naschoolse activiteiten en wijkclubs kan op 2 momenten in het jaar, in september en februari.

Vakantie Activiteiten

Bekijk hier de schoolvakantie activiteiten en meld je snel aan via www.sterrenmakers.nl.

Wijkclubs

Bekijk hier alle inloop Wijkclubs van Amsterdam Noord. Inschrijven is niet nodig. Inschrijven voor wijkclubs kan vanaf september en februari.

Naschoolse Activiteiten

Bekijk hier alle naschoolse activiteiten in Amsterdam Noord van jouw school en meld je snel aan via www.sterrenmakers.nl

Video afspelen

Er zijn voorwaarde van toepassing voor deelname aan Wijsneus activiteiten. Bekijk deze door hieronder op de knop te klikken.

Schrijf je in voor de Sterrenmakers Nieuwsbrief!

Wees als eerste op de hoogte van de aanmeldperiodes van de kinderactiviteiten. Ontvang een nieuwsbrief wanneer je jouw kind kunt inschrijven voor Vakantie Activiteiten, Naschoolse Activiteiten of Wijkclubs.