Waar is Wijsneus actief?

Sinds 2007 organiseren wij vakantie, naschoolse- en binnenschoolse activiteiten in samenwerking met meer dan 30 basisscholen en andere organisaties in Amsterdam Noord. Dit doen wij op verschillende locaties. Zie hieronder op welke locaties we actief zijn. Wanneer je op de locatie klikt wordt je doorverwezen naar sterrenmakers.nl: de website waar je je kind kunt aanmelden voor de activiteiten op die locatie.

Aanmeldperiodes voor de Naschoolse activiteiten en wijkclubs zijn rond het begin van het nieuwe schooljaar en rond de krokusvakantie. Aanmeldperiodes voor Vakantie Activiteiten (Herfstvakantie, Zomervakantie, Kerstvakantie, Krokusvakantie, Meivakantie) beginnen 1 a 2 weken voor de vakantie. Wil je al het aanbod zien van alle Wijsneus kinderactiviteiten in Amsterdam Noord? Klik dan op de knop hieronder. Op de Sterrenmakers website kun je filteren op locatie en datum.

De Scholen (Paars)

Alle Wijkclubs en overige locaties