Steun Wijsneus

Stichting Wijsneus wil dat alle kinderen de kans krijgen om hun talenten te ontdekken. Daarom organiseren wij leuke en leerzame cursussen op en rondom basisscholen direct na schooltijd en in de vakantie. Van sieraden maken tot hiphop dansen, van koken tot video-animatie en van muziek of theater tot natuurfotografie.

Met uw steun kunnen we nog meer kinderen uit Amsterdam Noord en Nieuw West blij maken met leuke en leerzame activiteiten waarin ze hun talenten kunnen ontdekken.
Meer informatie nodig over donaties of sponsoring? Neem contact op met Carlijn van Wijk, via carlijn@stichtingwijsneus.nl of 06 45544786.

Doe een overschrijving via uw bank. Rekeningnummer Stichting Wijsneus NL04 TRIO 0781 4402 11.

Uw donatie komt direct binnen bij Stichting Wijsneus. Wij zien erop toe dat de donatie wordt ingezet voor het betreffende doel.